Stojkařina

Výzva, zábava a potěšení

Chcete se také naučit stojku? Nebo se posunout dál k ještě více zajímavým dovednostem jako press nebo stojka na jedné ruce Jsme tu pro vás!

Stojka nejenže je zábava, ale má i spoustu praktických důvodů a výhod, jako je posílení paží, stabilizace středu těla, schopnost se soustředit a odolávat stresu. Tréninková skupina je rozdělena na začátečníky a pokročilé - každé skupince se věnuje jeden trenér.

12 týdnů / 2 tréninky týdně

  • příprava kloubů: Stoj na rukou je velice náročný zejména na zápěstí a ramena. Proto budeme věnovat adekvátní čas jejich přípravě - mobilizaci a základnímu posílení. Budete tak moc postupovat bez zranění.
     
  • zpevnění těla: Než se vrhneme na stojku, je dobré naučit se tělo zpevnit tak, aby byl náš trénink efektivní. Toto zpevnění působí i jako prevence problémů například se zády.
     
  • stojka u stěny: Stěna je nejlepší přítel začínajícího stojkaře. Bude naší "laboratoří", ve které budete moci pracovat na rovnováze bezpečněji a rychleji.
     
  • stojka v prostoru: Přechod od stěny do prostoru může být stresující ale s pomocí našich drillů to zvládnete.

Program kurzu je vytvořený na základě našich dlouhodobých zkušeností s desítkami klientů, které jsme stojku naučili. Mnohem rychleji než jsme se ji učili my a bez větších zranění. Dáváme důraz na vybudování potřebné kapacity kloubů i svalů, která je důležitá pro bezpečný trénink. Používáme balanční drilly, které umožňují strávit víc času ve stojce - učením, místo padání. Neslibujeme magickou pilulku bezpracného učení ale proces, který dává smysl.

Nejbližší semestr JARO21 bude startovat v únoru :)

Kontaktní formulář

Tento formulář je chráněn Google reCaptcha Zásady ochrany osobních údajů | Smluvní podmínky